Blog

Onze kennis over merken, organisaties en creatie delen we graag met je.

Vlog 8: Wat zijn archetypen? (Deel III)

Bekijk onze derde vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen.

Lees deze blog

Vlog 7: Wat zijn archetypen? (Deel II)

Bekijk onze tweede vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Welke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Benieuwd hoe je de persoonlijke archetypen van jouw organisatie in kan zetten voor marketing en branding? En wil je er achter komen welk archetype het best bij jouw bedrijf past? Dan helpen we je graag om dit te ontdekken.

Lees deze blog

Vlog 6: Wat zijn archetypen?

Welke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Een mooie manier om dit te bepalen is via archetypen. Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Bekijk onze vlog voor meer informatie!

Lees deze blog

Vlog 5: Laat jezelf zien!

Hoe draag je een positionering uit? Hoe laat je jezelf zien? Je weet wat jouw unieke kracht is, maar hoe draag je dit nu uit naar gedrag, vorm en boodschap? Bekijk het in onze nieuwste vlog!

Lees deze blog

Vlog 4: Hoe bouw je een merk?

Ken jezelf, ken je markt, ken je klant. Als specialisten op het gebied van merkstrategie en positionering, vertellen we je er graag meer over.

Lees deze blog

Vlog 3: Ben je eigenlijk wel baas over je eigen merk?

Het gaat om merkperceptie. Gelukkig heb je daar wel invloed op. Bekijk de vlog van Gijs en Rik.

Lees deze blog

Vlog 2: Hoe trek je klanten aan?

Gewoon jezelf zijn! Je moet je eigen identiteit goed kennen en vooral: weten welke klanten je het liefste wilt. We vertellen je er alles over in deze vlog!

Lees deze blog

Leuk dat je er was!

Lees deze blog

Zo raak je klanten!

"Het kan frustrerend zijn. Je hebt als ondernemer een fantastisch product; maar waar blijven de klanten? Je bereikt ze niet. Alsof je tegen dovemansoren praat."

Lees deze blog

Hoe krijgen we een website die past bij wie wij zijn?

Een nieuwe website is een mooie reden om als bedrijf eens goed naar jezelf te kijken.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe naam die beter bij ons past?

Als de naam en propositie van je bedrijf door veranderende marktomstandigheden gedateerd raken.

Lees deze blog

Hoe maak ik van al onze diensten één sterk merk?

We trekken nu klanten met ons eigen verhaal. Maar de bewustwording van de identiteit betekende veel meer voor ons.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe huisstijl die zit gegoten als een jas?

De uitstraling die we in onze huisstijl en op de site hadden, raakte mijn hart niet.

Lees deze blog

Vlog 1: Alles over een core business

Alles over een core business. We maken een scherpe analyse van de identiteit en vervolgens helpen we mens en organisatie groeien. Daar worden we blij van.

Lees deze blog

Wat is een purpose?

Purpose; het lijkt het nieuwe hypewoord in marketingcommunicatie. Volgend op de Why van Simon Sinek.

Lees deze blog