Onze kennis over merken, organisaties en creatie delen we graag met je.
In tijden van crisis kan er veel gebeuren in korte tijd. Rondom alle ontwikkelingen van het Corona virus is het de kunst om je klanten goed te informeren en je communicatie hier goed op af te stemmen.
Lees deze blog"Een betere wereld begint bij jezelf”
Lees deze blogBekijk onze derde vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen.
Lees deze blogBekijk onze tweede vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Welke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Benieuwd hoe je de persoonlijke archetypen van jouw organisatie in kan zetten voor marketing en branding? En wil je er achter komen welk archetype het best bij jouw bedrijf past? Dan helpen we je graag om dit te ontdekken.
Lees deze blogWelke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Een mooie manier om dit te bepalen is via archetypen. Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Bekijk onze vlog voor meer informatie!
Lees deze blogHoe draag je een positionering uit? Hoe laat je jezelf zien? Je weet wat jouw unieke kracht is, maar hoe draag je dit nu uit naar gedrag, vorm en boodschap? Bekijk het in onze nieuwste vlog!
Lees deze blogKen jezelf, ken je markt, ken je klant. Als specialisten op het gebied van merkstrategie en positionering, vertellen we je er graag meer over.
Lees deze blogHet gaat om merkperceptie. Gelukkig heb je daar wel invloed op. Bekijk de vlog van Gijs en Rik.
Lees deze blogGewoon jezelf zijn! Je moet je eigen identiteit goed kennen en vooral: weten welke klanten je het liefste wilt. We vertellen je er alles over in deze vlog!
Lees deze blog"Het kan frustrerend zijn. Je hebt als ondernemer een fantastisch product; maar waar blijven de klanten? Je bereikt ze niet. Alsof je tegen dovemansoren praat."
Lees deze blogEen nieuwe website is een mooie reden om als bedrijf eens goed naar jezelf te kijken.
Lees deze blogAls de naam en propositie van je bedrijf door veranderende marktomstandigheden gedateerd raken.
Lees deze blogWe trekken nu klanten met ons eigen verhaal. Maar de bewustwording van de identiteit betekende veel meer voor ons.
Lees deze blogDe uitstraling die we in onze huisstijl en op de site hadden, raakte mijn hart niet.
Lees deze blogAlles over een core business. We maken een scherpe analyse van de identiteit en vervolgens helpen we mens en organisatie groeien. Daar worden we blij van.
Lees deze blogPurpose; het lijkt het nieuwe hypewoord in marketingcommunicatie. Volgend op de Why van Simon Sinek.
Lees deze blogWe ontdekten dat een Purpose de essentie vormt van je organisatie. Maar heb je eigenlijk wel een Purpose en zo ja, wat heb je eraan?
Lees deze blogEr valt nog iets te zeggen over je organisatie. Iets heel belangrijks. De kans dat je het nog niet weet, is groot.
Lees deze blogHet lijkt zo efficiënt: organisaties c.q. merken samenvoegen die toch al tot dezelfde holding behoren.
Lees deze blogZeker als het na 10 jaar langzaamaan tijd is geworden dat je wat duidelijker los van het zusterbedrijf wenst te positioneren.
Lees deze blog