Blog

Onze kennis over merken, organisaties en creatie delen we graag met je.

Hoe vind je de blinde vlek van jouw organisatie?

Lees deze blog

Wat de archetypen van Jung kunnen betekenen voor jouw merk

Lees deze blog

Hoe houd je medewerkers gemotiveerd tijdens de coronacrisis? Een drijfverentest geeft inzicht.

Lees deze blog

Communicatie in crisistijd: hoe ga je hiermee om?

In tijden van crisis kan er veel gebeuren in korte tijd. Rondom alle ontwikkelingen van het Corona virus is het de kunst om je klanten goed te informeren en je communicatie hier goed op af te stemmen.

Lees deze blog

Roche Diagnostics Nederland – Esther de Rooij

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

De ontzorgmoeder – Miriam Diekman

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

de Merkplaats – Mr. Alphons Geerlings

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

De Schutse – Klaas Ruitenberg

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Serieel ondernemer en eigenaar FC Utrecht – Frans van Seumeren

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Accell Group – Frank Keepers

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Teamasters – Steven Kleinjan

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

FoodFirst Network – Jan Dekker

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

WWF – Kirsten Schuijt

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

a.s.r. – Boudewijn van Uden

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Triodos – Jacoo Minnaar

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

InContext Consultancy Group – Thomas Benedict

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Quint – Maurice Boon

"Een betere wereld begint bij jezelf”

Lees deze blog

Vlog 8: Wat zijn archetypen? (Deel III)

Bekijk onze derde vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen.

Lees deze blog

Vlog 7: Wat zijn archetypen? (Deel II)

Bekijk onze tweede vlog over archetypen. Wat zijn archetypen? Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent, omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Welke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Benieuwd hoe je de persoonlijke archetypen van jouw organisatie in kan zetten voor marketing en branding? En wil je er achter komen welk archetype het best bij jouw bedrijf past? Dan helpen we je graag om dit te ontdekken.

Lees deze blog

Vlog 6: Wat zijn archetypen?

Welke persoonlijkheid heeft jouw organisatie? Een mooie manier om dit te bepalen is via archetypen. Dit zijn ‘oerkarakters’ die iedereen (onbewust) herkent omdat we er dagelijks mee in aanraking komen. Bekijk onze vlog voor meer informatie!

Lees deze blog

Vlog 5: Laat jezelf zien!

Hoe draag je een positionering uit? Hoe laat je jezelf zien? Je weet wat jouw unieke kracht is, maar hoe draag je dit nu uit naar gedrag, vorm en boodschap? Bekijk het in onze nieuwste vlog!

Lees deze blog

Vlog 4: Hoe bouw je een merk?

Ken jezelf, ken je markt, ken je klant. Als specialisten op het gebied van merkstrategie en positionering, vertellen we je er graag meer over.

Lees deze blog

Vlog 3: Ben je eigenlijk wel baas over je eigen merk?

Het gaat om merkperceptie. Gelukkig heb je daar wel invloed op. Bekijk de vlog van Gijs en Rik.

Lees deze blog

Vlog 2: Hoe trek je klanten aan?

Gewoon jezelf zijn! Je moet je eigen identiteit goed kennen en vooral: weten welke klanten je het liefste wilt. We vertellen je er alles over in deze vlog!

Lees deze blog

Leuk dat je er was!

Lees deze blog

Zo raak je klanten!

"Het kan frustrerend zijn. Je hebt als ondernemer een fantastisch product; maar waar blijven de klanten? Je bereikt ze niet. Alsof je tegen dovemansoren praat."

Lees deze blog

Hoe krijgen we een website die past bij wie wij zijn?

Een nieuwe website is een mooie reden om als bedrijf eens goed naar jezelf te kijken.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe naam die beter bij ons past?

Als de naam en propositie van je bedrijf door veranderende marktomstandigheden gedateerd raken.

Lees deze blog

Hoe maak ik van al onze diensten één sterk merk?

We trekken nu klanten met ons eigen verhaal. Maar de bewustwording van de identiteit betekende veel meer voor ons.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe huisstijl die zit gegoten als een jas?

De uitstraling die we in onze huisstijl en op de site hadden, raakte mijn hart niet.

Lees deze blog

Vlog 1: Alles over een core business

Alles over een core business. We maken een scherpe analyse van de identiteit en vervolgens helpen we mens en organisatie groeien. Daar worden we blij van.

Lees deze blog

Wat is een purpose?

Purpose; het lijkt het nieuwe hypewoord in marketingcommunicatie. Volgend op de Why van Simon Sinek.

Lees deze blog

Heb ik wel een purpose?

We ontdekten dat een Purpose de essentie vormt van je organisatie. Maar heb je eigenlijk wel een Purpose en zo ja, wat heb je eraan?

Lees deze blog

Wat nog niemand je vertelde over je bedrijf

Er valt nog iets te zeggen over je organisatie. Iets heel belangrijks. De kans dat je het nog niet weet, is groot.

Lees deze blog

Samenbrengen of onder één paraplu?

Het lijkt zo efficiënt: organisaties c.q. merken samenvoegen die toch al tot dezelfde holding behoren.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een huisstijl die laat zien wie wij zijn?

Zeker als het na 10 jaar langzaamaan tijd is geworden dat je wat duidelijker los van het zusterbedrijf wenst te positioneren.

Lees deze blog