Blog

Onze kennis over merken, organisaties en creatie delen we graag met je.

Zo raak je klanten!

"Het kan frustrerend zijn. Je hebt als ondernemer een fantastisch product; maar waar blijven de klanten? Je bereikt ze niet. Alsof je tegen dovemansoren praat."

Lees deze blog

Hoe krijgen we een website die past bij wie wij zijn?

Een nieuwe website is een mooie reden om als bedrijf eens goed naar jezelf te kijken.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe naam die beter bij ons past?

Als de naam en propositie van je bedrijf door veranderende marktomstandigheden gedateerd raken.

Lees deze blog

Hoe maak ik van al onze diensten één sterk merk?

We trekken nu klanten met ons eigen verhaal. Maar de bewustwording van de identiteit betekende veel meer voor ons.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een nieuwe huisstijl die zit gegoten als een jas?

De uitstraling die we in onze huisstijl en op de site hadden, raakte mijn hart niet.

Lees deze blog

Vlog: alles over een core business

Want we gaan op zoek naar de kern van merken, organisaties en mensen.

Lees deze blog

Wat is een purpose?

Purpose; het lijkt het nieuwe hypewoord in marketingcommunicatie. Volgend op de Why van Simon Sinek.

Lees deze blog

Heb ik wel een purpose?

We ontdekten dat een Purpose de essentie vormt van je organisatie. Maar heb je eigenlijk wel een Purpose en zo ja, wat heb je eraan?

Lees deze blog

Wat nog niemand je vertelde over je bedrijf

Er valt nog iets te zeggen over je organisatie. Iets heel belangrijks. De kans dat je het nog niet weet, is groot.

Lees deze blog

Samenbrengen of onder één paraplu?

Het lijkt zo efficiënt: organisaties c.q. merken samenvoegen die toch al tot dezelfde holding behoren.

Lees deze blog

Hoe krijg ik een huisstijl die laat zien wie wij zijn?

Zeker als het na 10 jaar langzaamaan tijd is geworden dat je wat duidelijker los van het zusterbedrijf wenst te positioneren.

Lees deze blog