Waar we goed in zijn
Het verhaal van jouw merk. Wij vertellen het.
Wie je bent en wat je doet, weet je zelf als geen ander. Maar ook jouw (potentiële) klant moet het weten. Daarom is het belangrijk om het te vertellen. Door middel van een brand story, breng je jouw merk of organisatie tot leven. Het gebruik van metaforen, beeldspraak of een personage kan jouw identiteit op creatieve wijze overbrengen. Door jouw boodschap te verpakken in een verhaal, is het makkelijker om klanten te raken.
Lees verder
Eigen. Ons Magazine
Gijs Huisman, Founder G2O
Een brand story is een creatieve vertaling van jouw merkfilosofie. In verhalende vorm, vertellen we wat jou uniek maakt. Het merkverhaal sluit perfect aan bij het creatief concept. Eigenlijk is het een uitgebreide vertaling daarvan. Waar het creatief concept jouw merk in één of twee zinnen samenvat, vertelt de brand story het uitgebreide verhaal. De vorm kan daarin verschillen. Zo kunnen we een prachtige video maken, maar jouw verhaal ook in woorden vertellen.
We kijken eerst naar de kernboodschap voor jouw verhaal. Die ligt vast in het creatief concept. Met die basis, laten we onze creativiteit de vrije loop. We houden voor de toon sterk rekening met jouw archetypen en kijken hoe we jouw merkwaarden het beste naar voren laten komen. Zo komen we tot een inspirerend verhaal (brand story), waardoor mensen verliefd worden op jouw merk.
Wat je merk ook inhoudt, je vertelt het in je merkverhaal (brand story). Je maakt tastbaar wat ontastbaar was. Je geeft woorden aan jouw identiteit en kernkracht. Zo vorm je een duidelijk beeld voor je klant. Hoe vaker je het verhaal vertelt, hoe meer klanten jou in hun hart zullen sluiten. Je brand story komt daarom het liefst in meerdere vormen terug. Zo breng je jouw merk tot leven.
Laat ons jouw kracht vertalen naar een brand story die mensen raakt.