Waar we goed in zijn
Wees jezelf, maar wees anders.
Hoe kan je jezelf zijn, maar toch anders dan je concurrent? Om dat te beantwoorden, onderzoeken we hoe de markt waarin je je begeeft eruitziet. Welk waarden worden al geclaimd door je concurrenten? Waar liggen kansen? Waar jouw identiteit, de relevantie voor de doelgroep en de kansen in de markt elkaar overlappen, ligt de kern van je positionering. Laat ons ‘m voor je vinden.
Lees verder
Eigen. Ons Magazine
Gijs Huisman, Founder G2O
Marktonderzoek is een van de drie kernelementen van onze brand scan. We kunnen namelijk wel kijken waar jouw identiteit aansluit bij de doelgroep, maar als tien anderen hetzelfde doen, ben je niet onderscheidend. Weten wat je concurrentie doet in de markt, is daarom erg belangrijk. Hoe zetten zij zichzelf in de markt? Welke merkwaarden komen bij hen naar voren? En welke waarden juist niet? Wij komen erachter, want juist daar liggen de kansen.
We onderzoeken de markt waarin jij je begeeft voornamelijk online. We kijken hoe concurrenten zich online presenteren. Waar ligt hun focus? Welk gevoel roepen zij op in hun communicatie? Waarom kiezen klanten voor hen? Daarnaast kijken we naar de markt in zijn algemeenheid en volgen we de trends in de markt. Zo krijgen onze brand consultants een goed beeld van de kansen.
Ons marktonderzoek vormt een drie-eenheid met jouw identiteit en doelgroep. Waar ze elkaar raken, vormt zich het fundament voor jouw plek in de markt. Alleen door anders te zijn dan je concurrenten, weten klanten waarom ze voor jou moeten kiezen. Laat ons jouw ideale plek in de markt vinden.
Laat ons je helpen om de beste plaats in de markt te kiezen.