Identiteits-analyse

Waar we goed in zijn

  • home/
  • Identiteits-analyse

De kracht van jouw organisatie. Wij weten ‘m te vinden!

Een sterk merk, waarmee je je onderscheidt van je concurrentie, komt niet uit de lucht vallen. Om het te bouwen, is een stevig fundament nodig. De identiteit van jouw organisatie is een van de ingrediënten voor dat fundament. Waar krijgen jullie energie van? Waar ligt jullie kracht? Op basis van verschillende interviews en analyses, ontdekken wij wat jullie organisatie drijft. Want wanneer je werkt vanuit jouw innerlijke kracht, blijf je dicht bij jezelf. Dan zijn jij en je merk op z’n sterkst.

Lees verder

Eigen. Ons Magazine

Download ons Eigen Magazine

"Het is belangrijk om te weten welke motor er onder de motorkap zit, zodat je weet of je de wedstrijd beter op het circuit, of offroad kan winnen."

Gijs Huisman, Founder G2O

Wat is jouw identiteit?

Ieder mens is anders. Datzelfde geldt voor bedrijven. Elke organisatie werkt vanuit eigen drijfveren en heeft andere ambities en idealen. De combinatie van die factoren, vormt de identiteit van je organisatie. Dit is niet hoe je je voordoet, maar hoe je bént. Ken je jouw identiteit, dan weet je waar je kracht ligt. Die kracht vormt de basis voor jouw merk. Het is wat jouw bedrijf ademt, waar medewerkers elke dag weer voor uit hun bed komen en waar klanten steeds voor terugkomen. In de identiteitsanalyse gaan wij op zoek naar jouw kracht.

Hoe wij jouw identiteit blootleggen

Het klinkt misschien een beetje spannend: je identiteit blootleggen. En dat is het ook best, want tijdens onze zoektocht naar jouw organisatie-identiteit, graven we naar diepliggende motivaties. Waar zijn jullie goed in? Waar ligt de focus? Waar ligt ieders energie? We voeren gesprekken met directie en medewerkers en gebruiken beproefde methodes, zoals de organisatiedrijfveren en organisatieoriëntatie, om naar boven te halen waar jouw organisatie van nature goed in is. Daar waar je van nature goed in bent, ligt namelijk je kracht.

Afhankelijk van jouw kernvraag, kijken we naar de basis, of graven we dieper. Zo kunnen we ook helpen om de kernwaarden, leiderschapsstijl en kernmotivatie van jouw organisatie naar boven te halen. Hiermee creëren we een nog steviger fundament, waarop we aan je merk bouwen.

Ontdek jouw identiteit

Wil jij een merk bouwen waarmee je de harten van je klant verovert? Laat ons helpen het fundament te leggen. Via onze brand scan ontdekken wij jouw identiteit, waarop we samen verder bouwen aan een stevig merk.

Ook een stevig fundament voor jouw merk?

Laat ons de identiteit van je organisatie blootleggen en ontdek waar jullie kracht ligt.

Gratis consultBel 030 76 33 900

Vacature Brand Consultant