Diensten

Waar wij goed in zijn.

Verzilver de geheime kracht van je organisatie

Mogen we je helpen jouw dromen waar te maken vanuit de geheime kracht in jouw organisatie? We gaan graag samen met jou op pad om het diepste karakter van je organisatie te benutten. We gebruiken verschillende modellen en theorieën, zoals enneagram, transactionele analyse, 4-drives theory (Lawrence), organisatieoriëntatie, Why (Sinek) en Brand Archetypes. We maken scherpe analyses en vertalen deze naar concrete adviezen. Hier zie je hoe wij dat doen.

Brand Scan

01

Brand Scan

Een sterk merk staat op een stevig fundament. We maken eerst een identiteitsanalyse waarin we o.a. kwaliteiten, focus, energie, drijfveren en motivaties onderzoeken. Samen met een doelgroepanalyse en marktonderzoek vormen deze perfecte basis voor strategische keuzes: de unieke kracht van het merk.

  • Identiteitsanalyse

    Laat ons de identiteit van je organisatie ontdekken en ontdek jouw unieke kracht.

  • Drijfverenanalyse

    Laat ons onderzoeken wat jouw kernmotivaties liggen en ontdek waar jouw energie stroomt.

  • Doelgroepanalyse

    Laat ons de behoeftes van je doelgroep onderzoeken en ontdek jouw aantrekkingskracht.

  • Marktonderzoek

    Laat ons kijken naar jouw concurrenten en ontdek waarin jij onderscheidend bent.

Brand Strategy

02

Brand Strategy

Vervolgens ontwikkelen we een merkstrategie die de identiteit reflecteert, relevant is voor de doelgroep en onderscheidend is van de concurrentie. We maken scherpe keuzes. De Brand Scan en Brand Strategy samen vormen de positionering van het merk.

  • Positionering

    Laat ons jouw plaats in markt bepalen en ervaar de voordelen van een scherpe positionering.

  • Merkstrategie

    Laat ons helpen met jouw strategische merkkeuzes en ervaar het voordeel van een scherpe blik.

  • Merkwaarden

    Laat ons vaststellen waar jouw krachten liggen en ervaar wat inhoudelijk focus betekent.

  • Archetypen

    Laat ons ontdekken welk karakter bij jouw merk past en geef jouw merk persoonlijkheid.

Brand Design

03

Brand Design

In deze fase geven we het merk een gezicht. Kleurgebruik, vorm, typografie, beeldstijl en taalgebruik, allemaal komen ze aan bod. Samen creëren ze een gevoel bij waar het merk voor staat. Zo laten we niet alleen de unieke kracht van het merk zien, maar leggen we ook de basis voor samenhangende communicatie.

  • Merknaam

    Laat ons graven in jouw organisatie, voor een merknaam dat staat als een huis.

  • Logo en huisstijl

    Laat ons een huisstijl ontwerpen, die jouw unieke kracht uitdraagt.

  • Creatief concept

    Laat ons de rode draad bedenken voor al jouw toekomstige communicatie.

  • Brand Story

    Laat ons jouw kracht vertalen naar een merkverhaal dat mensen raakt.

  • Webdesign

    Laat ons jouw unieke verhaal vertellen, zodat jouw site écht impact maakt.

Branding

04

Branding

We vertalen het ontwerp naar concrete, scherpe communicatie die het merk laadt. We brengen de volledige customer journey in kaart en definiëren scherp de buyer persona’s. Dit vatten we in een communicatieplan, waarin alle communicatie op elkaar is afgestemd en het merk succesvol ge(her)lanceerd wordt.

  • Customer Journey

    Laat ons jouw klantreis in kaart brengen, zodat je leert waar er te winnen valt.

  • Buyer Persona’s

    Laat ons in de huid van jouw klant kruipen, zodat je doelgericht kunt communiceren.

  • Communicatieplan

    Laat ons je doelen vertalen naar een duidelijk plan, zodat je communicatie effect heeft.

  • Employer Branding

    Laat ons bouwen aan jouw merk, zodat je medewerkers aantrekt die bij je passen.

  • Graphic Design

    Laat ons werken aan jouw communicatiemiddelen, zodat je één verhaal vertelt.

Sparren over de juiste aanpak kan altijd.

Wat jouw organisatie nodig heeft is een goed gesprek met G2O.

Maak een afspraakBel 030 76 33 900