Inhoud van deze pagina
Waar wij goed in zijn.
Verzilver de geheime kracht van je organisatie
Mogen we je helpen jouw dromen waar te maken vanuit de geheime kracht in jouw organisatie? We gaan graag samen met jou op pad om het diepste karakter van je organisatie te benutten. We gebruiken verschillende modellen en theorieën, zoals enneagram, transactionele analyse, 4-drives theory (Lawrence), organisatieoriëntatie, Why (Sinek) en Brand Archetypes. We maken scherpe analyses en vertalen deze naar concrete adviezen. Hier zie je hoe wij dat doen.
Inhoud van deze pagina
Een sterk merk staat op een stevig fundament. We maken eerst een identiteitsanalyse waarin we o.a. kwaliteiten, focus, energie, drijfveren en motivaties onderzoeken. Samen met een doelgroepanalyse en marktonderzoek vormen deze perfecte basis voor strategische keuzes: de unieke kracht van het merk.
Laat ons de identiteit van je organisatie ontdekken en ontdek jouw unieke kracht.
Laat ons onderzoeken wat jouw kernmotivaties liggen en ontdek waar jouw energie stroomt.
Laat ons de behoeftes van je doelgroep onderzoeken en ontdek jouw aantrekkingskracht.
Laat ons kijken naar jouw concurrenten en ontdek waarin jij onderscheidend bent.
Vervolgens ontwikkelen we een merkstrategie die de identiteit reflecteert, relevant is voor de doelgroep en onderscheidend is van de concurrentie. We maken scherpe keuzes. De Brand Scan en Brand Strategy samen vormen de positionering van het merk.
Laat ons jouw plaats in markt bepalen en ervaar de voordelen van een scherpe positionering.
Laat ons helpen met jouw strategische merkkeuzes en ervaar het voordeel van een scherpe blik.
Laat ons vaststellen waar jouw krachten liggen en ervaar wat inhoudelijk focus betekent.
Laat ons ontdekken welk karakter bij jouw merk past en geef jouw merk persoonlijkheid.
In deze fase geven we het merk een gezicht. Kleurgebruik, vorm, typografie, beeldstijl en taalgebruik, allemaal komen ze aan bod. Samen creëren ze een gevoel bij waar het merk voor staat. Zo laten we niet alleen de unieke kracht van het merk zien, maar leggen we ook de basis voor samenhangende communicatie.
Laat ons graven in jouw organisatie, voor een merknaam dat staat als een huis.
Laat ons een huisstijl ontwerpen, die jouw unieke kracht uitdraagt.
Laat ons de rode draad bedenken voor al jouw toekomstige communicatie.
Laat ons jouw kracht vertalen naar een merkverhaal dat mensen raakt.
Laat ons jouw unieke verhaal vertellen, zodat jouw site écht impact maakt.
We vertalen het ontwerp naar concrete, scherpe communicatie die het merk laadt. We brengen de volledige customer journey in kaart en definiëren scherp de buyer persona’s. Dit vatten we in een communicatieplan, waarin alle communicatie op elkaar is afgestemd en het merk succesvol ge(her)lanceerd wordt.
Laat ons jouw klantreis in kaart brengen, zodat je leert waar er te winnen valt.
Laat ons in de huid van jouw klant kruipen, zodat je doelgericht kunt communiceren.
Laat ons je doelen vertalen naar een duidelijk plan, zodat je communicatie effect heeft.
Laat ons bouwen aan jouw merk, zodat je medewerkers aantrekt die bij je passen.
Laat ons werken aan jouw communicatiemiddelen, zodat je één verhaal vertelt.
Wat jouw organisatie nodig heeft is een goed gesprek met G2O.