Waar we goed in zijn
Hoe ervaart de klant jouw merk? Wij zoeken het uit.
Wat je product of dienst ook is, je hebt altijd klanten. Deze komen vroeg of laat in aanraking met je merk. Online, offline, face to face. Elke keer dat ze je zien, ligt er een kans om jouw merk te laden. Een kans om meer over jezelf te vertellen. Te vertellen wie je bent. Langzaamaan leren klanten jou beter kennen en creëer je fans van je merk. Tenminste, als je het goed doet.
Lees verder
Eigen. Ons Magazine
Gijs Huisman, Founder G2O
In een customer journey of klantreis maak je inzichtelijk op welke manieren een klant in aanraking komt met jouw merk. Dit noemen we de touchpoints. Voorbeelden zijn een website, een belletje met de klantenservice, of een advertentie. Wat straal je uit bij deze touchpoints? Vertel je telkens hetzelfde verhaal? Komen je archetypen en merkwaarden voldoende naar voren? Elke keer dat een klant jouw merk ziet, wil je hem een beetje meer verliefd maken op je merk. Zodat je klanten jou in hun hart sluiten, trouw blijven en anderen over jou vertellen.
We brengen de klantreis van jouw klant in kaart in twee interactieve sessies. Samen duiken we helemaal in jouw klant. We omschrijven het soort klant dat je hebt in één of enkele klantprofielen. Per profiel brengen we de klantreis in kaart. Daarbij worden alle touchpoints benoemd én beoordeeld naar de huidige ervaring. Zo ontdekken we de mogelijkheden om de klanttevredenheid per touchpoint te verhogen. Waar liggen de meeste kansen? En hoe kan je de contactmomenten optimaal benutten?
Door de customer journey van jouw organisatie in kaart te brengen, zien we waar kansen liggen om jouw merk te laden. Straal je overal hetzelfde uit? Zijn er momenten dat de klant je misschien niet kan vinden? Wees consequent in je boodschap. Laat steeds weer zien wie je bent. Zo creëer je fans en word je een merk dat raakt.
Laat ons de klantreis in kaart brengen en leer waar de quick wins zitten in jouw communicatie.