Merkwaarden

Waar we goed in zijn.

Communicatie vanuit de kern! Ontdek hoe wij dat aanpakken.

Wat maakt jou uniek? Waarom kiezen klanten voor jou? Merkwaarden zijn de basis van jouw communicatie. Ze omschrijven wie je bent en geven inhoud aan jouw boodschap. Jouw merkwaarden zijn als het ware de doorvertaling van jouw unieke kracht. Merkwaarden geven focus aan jouw communicatie en vormen daarom een belangrijk onderdeel van je positionering.

Lees verder

Eigen. Ons Magazine

Download ons Eigen Magazine

"Merkwaarden verzin je niet. Je ademt ze van nature."

Rik van Riel, Brand Consultant G2O

Wat zijn merkwaarden?

Merkwaarden komen voort uit kernwaarden. Het zijn de waarden die je van nature ademt, doorvertaald naar de voordelen voor jouw klant. Heb je veel kennis van jouw vakgebied? Dan is de doorvertaling voor de klant dat je specialist bent. Merkwaarden maken dat klanten jou kiezen om wie je bent. Wanneer ze terugkomen in al je communicatie, vormt zich een krachtige boodschap rondom je merk.

Hoe we je merkwaarden bepalen

Merkwaarden zeggen veel over wie je bent. We willen je dus eerst leren kennen. Daarom gaan wij op zoek naar de identiteit van je organisatie. Waar vloeit de energie? Waar ligt jullie kracht? Merkwaarden verzin je niet. Je ademt ze van nature. Door interviews, onderzoek en een diepgaande analyse, leggen wij bloot hoe jij je kan onderscheiden, door jezelf te zijn.

Gevoel versus inhoud

Samen met de archetypen, vormen merkwaarden de basis voor je positionering. De merkwaarden bepalen de kerninhoud van je communicatie. Het archetype bepaalt het gevoel dat je aan die inhoud meegeeft. Samen vormen ze een sterk geheel, die de strategische basis vormt voor al je communicatie-uitingen.

Weten welke waarden jouw organisatie ademt?

Laat ons je helpen te ontdekken waar jouw unieke kracht ligt.

Gratis consultBel 030 76 33 900