Waar we goed in zijn
Geef je merk een gezicht. Zo doen wij dat.
Kleurgebruik, beelden, typografie. Het zijn allemaal vormen die iets vertellen over de identiteit van je organisatie. Het creëert bij je klant een gevoel over wie je bent en waar je voor staat. Het is de visuele identiteit van je merk. Daarom is het belangrijk dat de uitstraling van je logo en huisstijl de juiste associaties en emoties oproepen. Wij leren je daarom eerst kennen, voordat we beginnen met ontwerpen.
Lees verder
Wat moet er allemaal aangepast worden?
Sabine Derde, Brand Designer G2O
Een logo is bedoeld om je merk een snelle, visuele herkenbaarheid te geven. Het kan een grafisch symbool zijn, of bestaan uit letters die op een speciale manier ontworpen zijn. Het logo vormt daarnaast de basis voor je huisstijl: een verzameling van elementen, kleuren, typografie en taalgebruik, waarmee je je visuele identiteit verder versterkt. Kleuren roepen, net als beelden, vormen en taal, bepaalde emoties op. Door het juiste gebruik van deze elementen, laat je zien wie je bent.
Voordat we starten met het ontwikkelen van een logo of huisstijl, willen we je eerst leren kennen. Aan de hand van een brand scan en een brand strategy, gaan we op zoek naar jouw unieke kracht. Onze designers kunnen hierdoor onderbouwde, samenhangende keuzes maken. Dit is heel belangrijk voor herkenbaarheid, naamsbekendheid en vertrouwen bij je doelgroep. Als de basis, de fundering staat, gaan we aan de slag met het ontwikkelen van een logo en huisstijl die hierbij aansluiten.
Zonder fundament geen woning. Zo denken wij ook over merken. Zonder te weten wie je bent en waar je voor staat, kun je geen merk bouwen. Voor een logo en huisstijl, beginnen we daarom bij de basis. Nadat we jou hebben leren kennen, creëren we een logo en huisstijl die matcht met jouw identiteit. Zodat klanten jou in één oogopslag herkennen en je hen aantrekt om wie je bent.
Benieuwd naar ons werk? Bekijk enkele cases:
Laat ons meekijken in jouw organisatie en ontdekken waar jouw kracht ligt.