Lees het hier.
Waar zit de passie en energie?
In de praktijk blijkt dit vaak nog knap lastig. Je zit immers zelf middenin dit verhaal dat je iedere dag leeft. Terwijl het bijzondere verhaal van jouw organisatie nu juist verborgen ligt in alles wat je als vanzelfsprekend zo goed doet. Het ligt besloten in dat waar jullie harten sneller van gaan kloppen. Zo’n verhaal moet recht doen aan de passie en energie die het bedrijf zo eigen is. Je werkt in een mooi bedrijf waar je iedere dag weer klanten blij weet te maken met een prachtig product of een ijzersterke dienst. Het liefst laat je de hele wereld weten waar jullie zo goed in zijn en wat jullie zo bijzonder maakt. Met andere woorden: wat jullie verhaal is.
Lees verderEigen. Ons Magazine
“Wat jullie ‘gewoon’ vinden is nou precies wat jullie bijzonder maakt”
Unieke kracht
Die energie is terug te vinden in de geschiedenis van het bedrijf. De keuzes die daar zijn gemaakt hebben er voor hebben gezorgd dat jullie zo ver zijn gekomen. Maar net zo belangrijk: al die keuzes zeggen iets over de organisatie en wat voor jullie belangrijk is. Daaruit blijkt waar jullie goed in zijn en wat jullie als organisatie uniek maakt. Bij G2O noemen wij dat jullie unieke kracht.
Gewoon is bijzonder
Wij geloven – of misschien nog wel beter: wij wéten – dat de unieke kracht van iedere organisatie de best mogelijke basis is voor het (merk)verhaal ofwel brand story. Daarin liggen besloten de waarden, kwaliteiten, ambitie en passie van jullie organisatie, die spreken uit het gedrag dat jullie dagelijks laten zien. In andere woorden: wat jullie gewoon vinden, is dat wat jullie bijzonder maakt!
Juist in de alledaagse gedragingen en processen in organisaties ligt verborgen onder het oppervlak het geheim. Door dat geheim boven tafel te krijgen en uit te dragen, vertel je het echte verhaal van jouw organisatie. Jouw unieke brand story.
Bekijk hoe wij dit met jou willen aanpakken.
Identiteit
Ik wil een sterk merk in de markt zetten, waar moet ik beginnen met mijn merkpositionering?
Ons antwoord