Hoe
zorg
ik
voor
een
juiste
merkuitstraling
op
mijn
website?

Lees het hier.

  • home/
  • jouw vraag/
  • Hoe zorg ik voor een juiste merkuitstraling op mijn website?

Een goede website is meer dan wat mooie kleuren.

Als de unieke kracht van je organisatie niet overal doorheen straalt, doe je jezelf te kort. Je sterkste onderscheid zit immers niet in wat je doet, maar in wie je bent. Website-bezoekers worden pas klanten als ze zich kunnen identificeren met jouw merk. Als ze zich herkennen in tekst, beeld en gevoel. Als die drie kloppen met wie je bent, heb je een goede merkuitstraling.

(Gratis) website check!

Wat vertelt jouw website?

Benieuwd welk verhaal jouw website verteld? Vul hieronder je gegevens in en laat ons een vrijblijvende screening uitvoeren.

“Als de unieke kracht van je organisatie niet zichtbaar is doe je jezelf tekort”

Het vinden van de unieke kracht
Het zien van je eigen kracht is heel lastig, omdat je er middenin zit. Een vis weet niet hoe water eruitziet. Je unieke kracht ligt verborgen onder de dagelijkse realiteit. Maar juist die onder het oppervlak verborgen kracht, heeft meer toegevoegde waarde dan je product of dienst. Op die unieke kracht bouw je langdurige relaties. Die kracht maakt jouw merk uniek.

Zelf ontwikkelde Brand Scan
Om hem te vinden gebruiken we een in huis ontwikkelde combinatie van theorieën en modellen, van drijfveren tot transactionele leiderschapsanalyses en van enneagrammen tot organisatieoriëntaties. Tijdens deze Brand Scan zetten we een peilstok in de organisatie om een goede dwarsdoorsnede te krijgen. We doen diepte-interviews met directie, management en uitvoerend personeel. Zo vinden we precies dat stukje DNA dat jouw organisatie uniek maakt.

Dan ben je er nog niet
Op basis van deze inzichten ontwikkelen we een sterke strategie die haalbaar is en past bij wie je bent: de Brand Strategy. We bepalen de essentie van je (organisatie)merk, de merkpersoonlijkheid die daarbij past, de merkfilosofie, etc. Deze zijn bepalend voor het gevoel van je website. Wat ook belangrijk is: het doel van de site. Die heeft implicaties voor de functionaliteit en de user experience. Vervolgens leggen we hier het eerlijke verhaal bovenop, met de juiste vormen, kleuren en symbolen. Zo krijg je een perfect kloppende site mét de juiste merkuitstraling.

Als alle facetten op elkaar afgestemd zijn en uitstralen wie je echt bent, is je website een heel krachtige tool om jouw merkverhaal te vertellen.

Is jouw organisatie toe aan een nieuwe website?

Bekijk hoe wij dit in stappen met je kunnen doen.

Lees meer over onze dienst Bel 030 76 33 900