Vonders

Het is tijd om te vinden wat je zoekt

Basisvorm:
De
'V'

De identiteit van Vonders vraagt om een sterke vorm. De ‘V’ – als beginletter van de naam – is daarvoor een goede vorm. Symmetrisch (grafisch sterk) en open. Dat laatste vonden we belangrijk gezien de drijfveer Drive to Bond.

Basisvorm:
Het
strikje

Het strikje staat symbool voor zowel de uitstraling van Drive to Acquire als de dienstbaarheid van Drive to Bond. We hebben ons door deze vorm laten inspireren, zonder het strikje als een al te letterlijke metafoor woorden te willen geven. Maar in beeld is het een prachtvorm, die een sterke aanvulling vormt op de andere basisvorm, de ‘V’.

"Hoewel Vonders identiteit de Outlaw rechtvaardigt, bleek de Hero beter te passen; deze heeft minder als doel om zich ergens tegen af te zetten, maar wil gewoon een punt maken en de beste zijn."

Thomas Teerink - Brand Designer

Sparren over de juiste
aanpak kan altijd.

Wat jouw organisatie nodig heeft is misschien
wel eerst een goed gesprek met Gijs.

Maak een afspraakBel 030 76 33 900