6 tips om je te helpen
Een unieke én goede bedrijfsnaam verzinnen
Een bedrijfsnaam vertelt wie je bent als bedrijf. Het is je visitekaartje, op basis waarvan potentiele klanten wel of geen contact met je opnemen. Niet iets waar je lichtzinnig mee om moet gaan dus.
Eigen. Ons Magazine
Het verzinnen van een bedrijfsnaam is misschien wel een van de belangrijkste keuzes wanneer je een (nieuwe) onderneming start. Met de bedrijfsnaam komen klanten en relaties als eerste in aanraking, voor ze de website bekijken, telefonisch contact zoeken of langskomen. Dit is dan ook het visitekaartje van je bedrijf.
Je kunt je dus wel indenken dat een verkeerd gekozen bedrijfsnaam een negatief effect kan hebben op het succes dat je behaalt. Komt de naam bijvoorbeeld niet betrouwbaar over of is deze nietszeggend? Dan zullen potentiele klanten eerder kiezen voor een bedrijf waarvan de naam hen meer aanspreekt.
Waar moet je precies rekening mee houden als je een naam voor je bedrijf gaat verzinnen? Hieronder geven we 6 tips die je hierbij helpen.
Kom je er met bovenstaande tips nog niet helemaal uit? We zetten graag onze creativiteit en expertise in voor het verzinnen van de perfecte bedrijfsnaam die perfect aansluit bij de identiteit van jouw bedrijf. Wil je ook graag sparren over wat die identiteit van je bedrijf precies moet zijn? Ook daarvoor ben je bij ons aan het juiste adres.
Neem vrijblijvend contact met ons op om kennis te maken. Liever even langskomen? De koffie staat voor je klaar!