Adverteren
in
Financieele
Dagblad

Hoe pak je dat aan?

  • home/
  • Adverteren in Financieele Dagblad

Wekelijks ruim 120.000 mensen bereiken?

Is jouw doelgroep vooral te vinden in het zakelijke of beleggingssegment? Grote kans dat zij geabonneerd zijn op het FD. Door te adverteren op de website en de papieren versie van het Financieele Dagblad, bereik je jouw doelgroep in een handomdraai.

Wil je meer bekendheid voor je bedrijf precies daar waar het ertoe doet? Juist bij die personen die zelf succesvol zijn, die hoogwaardige doelgroep die zelf het beleid bepalen binnen hun bedrijven. Jouw potentiële klanten of relaties. Denk er dan zeker eens over na om te adverteren in het Financieele Dagblad. De kans is namelijk groot dat jouw doelgroep lezers zijn van deze gerenommeerde krant.

Het FD is een betrouwbaar online en offline nieuwskanaal, die vooral voorziet in het geven van achtergronden en uitgebreide informatie met een financieel-economische inslag. Met een sprekende advertentie in het Financieele Dagblad is jouw doelgroep binnen handbereik.

 

Dit zijn de voordelen van adverteren in het Financieele Dagblad

Misschien vraag je je af wat het voordeel is van een advertentie in het FD ten opzichte van andere kanalen. We zetten graag onze ervaringen voor je op een rijtje.

  • Betrouwbaar
    Een gerenommeerd dagblad zoals het FD wordt gezien als betrouwbaar. Met een advertentie in deze krant profiteer je hiervan.
  • Groot bereik
    Het Financieele Dagblad heeft 191.000 abonnees en meer dan 12 miljoen pageviews per maand. Of je nu kiest voor een advertentie op de website of in print, jouw advertentie wordt door veel lezers gezien.
  • Doelgroep
    De lezers van het Financieel Dagblad bevinden zich in de hoogste scoiale- en welstandsklassen. Daarnaast is het B2B bereik in dit dagblad gesteld op 396, wat een hoge score is.

 

 

De kracht van een goed advertentie ontwerp

Met een saaie, tekstuele advertentie in het FD zullen je potentiele klanten niet staan te springen om kennis te maken. Grote kans dat het niet eens opvalt, in elk geval niet in aansprekende zin. De klik die mensen voelen op het moment dat ze jou advertentie zien, dàt maakt dat ze contact met je opnemen. Als je wilt adverteren in het FD moet je advertentie dus wel écht knallen.

Hoe je dat doet? Zorg dat de huisstijl van je bedrijf hier goed in te herkennen is. Dat is namelijk wat potentiele klanten zien én herkennen op het moment dat ze op je website komen. Kan je huisstijl wel een upgrade gebruiken? Lees dan hier tips over hoe je dit kunt aanpakken. Kom je er zelf niet helemaal uit? G2O is specialist in het blootleggen van je bedrijfsidentiteit én het ontwerpen van een huisstijl die hier niet alleen perfect bij aansluit, maar deze ook versterkt.

 

Advertentie in het FD

Met een sprekend ontwerp alleen ben je er nog niet, als deze niet door je doelgroep wordt gezien. Het Financieele Dagblad heeft een aantal voordelen, die direct een waarde toevoegen aan je advertentie. Om te beginnen natuurlijk de betrouwbaarheid. Het FD wordt gezien als één van de meest betrouwbare media in Nederland. Adverteer je in het FD, dan maak je ook meteen gebruik van de autoriteit van dit kanaal.

Mag G₂O jou helpen adverteren in het FD?

In het Financieele Dagblad kun je als bedrijf op verschillende manieren adverteren. Hierbij kun je de advertenties op elkaar afstemmen én deze kunnen elkaar ook aanvullen. We begrijpen dat het wat overweldigend kan zijn om dit allemaal te regelen.

Gelukkig kun je dit met een gerust hart aan G₂O overlaten. Met onze jarenlange ervaring, weten we precies hoe je met jouw advertentie in het FD de meeste impact kan maken bij jouw (potentiële) klanten. Ontdek nu wat wij voor jou kunnen betekenen en neem contact met ons op om hierover te brainstormen.