Wat
is
het
karakter
van
jouw
merk?

Volg de workshop .

Naar eigen keuze
Op aanvraag
€ 2.950,- EX BTW (4-12 deelnemers)
Inschrijven

Je branding een duidelijk, consistent en authentiek gevoel geven valt nog niet mee. Je wilt bij je doelgroep de juiste snaar raken en het merkgevoel écht goed overbrengen. Een uitstekende manier om dat te bereiken is door je merk te zien als een karakter, een personage waarmee je doelgroep een relatie kan (en wil) aangaan. Bij G2O gebruiken we hiervoor archetypen (zie pagina x). Ontdekken welk archetype bij jouw bedrijf past? Volg dan de G2O archetypenworkshop!

Wat ga je leren?

In deze workshop onderzoeken we welke karakters het beste bij jouw organisatie passen. We introduceren uiteraard eerst de verschillende archetypen. Vervolgens gaan we uitgebreid in op wie jullie als bedrijf zijn en wat voor klanten jullie hebben. Zo begeleiden we jullie op interactieve wijze naar jullie organisatiekarakter.

Wat levert het op?

  • Kennis van de 12 archetypen en hoe deze zijn te herkennen
  • Keuze voor 1 of 2 archetypen voor je merk of organisatie
  • Een fundament dat voor elke vorm van communicatie als leidraad kan fungeren check Medewerkers:
    • leren over de eigen organisatie na te denken
    • leren het belang van consistente communicatie
    • leren hoe ze archetypen kunnen gebruiken

Daarnaast is het een leuke teambuilding activiteit die de betrokkenheid bij de organisatie vergroot!

Programma

  • Voorstellen
  • Kennismaking met archetypen
  • Bepalen van de bedrijfsarchetypen middels interactieve workshops
  • Definiëren van de archetypen
  • Opvolging en implementatie advies via een document opgesteld door de consultants

Hoe werkt het

  1. Meld je aan voor de workshop
  2. Je ontvangt binnen enkele minuten een bevestiging via de mail.
  3. Binnen 1 werkdag nemen wij contact met je op voor het bespreken van de datum, tijden en locatie.
  4. Vooraf de gewenste datum nemen wij nog contact met je op om alles door te spreken.
  5. Workshop dag waarin we samen jullie de archetypen bepalen
  6. Na de workshop ontvangen jullie een mooi document met daarin een implementatie advies.

Klaar om van je merk een karakter te maken? Volg de workshop.

Inschrijven voor de workshop

  • Datumnotatie:DD dash MM dash JJJJ