Volg de workshop .
Je branding een duidelijk, consistent en authentiek gevoel geven valt nog niet mee. Je wilt bij je doelgroep de juiste snaar raken en het merkgevoel écht goed overbrengen. Een uitstekende manier om dat te bereiken is door je merk te zien als een karakter, een personage waarmee je doelgroep een relatie kan (en wil) aangaan. Bij G2O gebruiken we hiervoor archetypen (zie pagina x). Ontdekken welk archetype bij jouw bedrijf past? Volg dan de G2O archetypenworkshop!
In deze workshop onderzoeken we welke karakters het beste bij jouw organisatie passen. We introduceren uiteraard eerst de verschillende archetypen. Vervolgens gaan we uitgebreid in op wie jullie als bedrijf zijn en wat voor klanten jullie hebben. Zo begeleiden we jullie op interactieve wijze naar jullie organisatiekarakter.
Daarnaast is het een leuke teambuilding activiteit die de betrokkenheid bij de organisatie vergroot!
Klaar om van je merk een karakter te maken? Volg de workshop.
Vraag vrijblijvend een offerte aan