Je gaat veel zien

Wat een geweldig idee is het. Zoals mensen gaan bloeien als ze in hun kracht zijn, zo zal jouw organisatie dat ook doen. Inzicht in je identiteit is een voorwaarde om je innerlijke kracht te benutten én over te dragen op klanten en medewerkers. Door het uitvoeren van een Identiteitsscan ontrafelen wij identiteit van je organisatie.

Je begrijpt ineens veel meer van je organisatie, je merk en je team.

Je voelt wel ongeveer aan wat organisatie-identiteit is. Maar in de praktijk valt het niet mee om deze werkelijk te begrijpen. Daarom gaan we je daar graag bij helpen. Misschien ben je ondernemer. Of marketingmanager. Of verantwoordelijk voor HR. In alle gevallen gaan wij je waardevolle inzichten geven in het hart van je organisatie.

De Identiteitsscan
De Identiteitsscan voeren we uit door

  • interviews met medewerkers in verschillende lagen van je organisatie
  • persoonlijkheidstesten van de sleutelfiguren (ondernemers, MT)
  • het in kaart brengen van het drijfverenprofiel van medewerkers met behulp van de unieke G2O-drijfverentest
  • een online survey en/of diepte-interviews onder kernklanten

We presenteren je vervolgens persoonlijk de resultaten en geven je een kernachtige en veelzeggende rapportage.

Daarom dus
Als je je identiteit doorziet, begrijp je ineens heel veel.

  • Waarom je organisatie ontzettend uniek is, en nog veel meer onderscheidend is dan de markt doorheeft.
  • Hoe je je organisatie- of productmerk zó positioneert, dat je geloofwaardig bent.
  • Waarom je merk bepaalde klanten aantrekt en in andere markten minder succesvol is.
  • Hoe je de groei van je onderneming kunt versnellen.
  • Hoe de dynamiek tussen mensen en afdelingen ontstaat en hoe je de samenwerking verbetert.
  • Wat de geheime aantrekkingskracht op talent is – en wat juist niet.
  • Hoe je ook met een redelijk ‘gewoon’ product toch tot scherpe positionering kunt komen.

Je kunt veel meer en andere redenen hebben, dat geven we toe. We maken graag een voorstel op maat voor de Identiteitsscan.