Zo maak je snelheid

Bij G2O hebben we recent een unieke drijfverentest ontwikkeld – na grondig literatuuronderzoek, praktijkonderzoek en de nodige validatie. Een test die het drijfverenprofiel van je medewerkers en klanten in kaart brengt.

Een toegankelijke test die geschikt is voor medewerkers en/of klanten.

De G2O-drijfverentest is gebaseerd op de meest basale drijfveren die mensen hebben. Om precies te zijn: alle mensen, in alle tijden, in alle culturen. Het zijn er vier. De onderlinge verhouding (het unieke drijfverenprofiel) zegt ontzettend veel over individuele mensen, klantgroepen en complete organisaties.

Zo werkt de drijfverentest
We hebben verschillende varianten van de test. Kortere en langere versies, die we afhankelijk van je doelstellingen inzetten. In elk geval werkt het zo:

  • De deelnemers worden door ons per e-mail uitgenodigd en ontvangen een link. Het kan om een paar medewerkers gaan, maar ook om duizenden klanten.
  • Het invullen van de test is eenvoudig: een kwestie van bij ca. 50 tot 150 grondige vragen het juiste antwoord aanvinken.
  • De gegevens worden door ons verwerkt en gerapporteerd.

De moeite waard
Een drijfverentest helpt je

  • de ware identiteit van je merk bloot te leggen;
  • de cultuur in je organisatie te begrijpen;
  • je échte doelgroep te traceren;
  • je klanten beter te begrijpen;
  • de gaps tussen medewerker/organisatie en organisatie/doelgroep te ontdekken.