Verschil moet er zijn

Identiteit, positionering en strategie. Ze komen pas tot leven als de merkbelofte van je gezicht valt te lezen. Dat gezicht is je visuele identiteit. Onze designers geven vorm aan je logo, huisstijl, communicatielijn – en zelfs je interieur en exterieur.

Van naamontwikkeling en logo tot signing en huisstijlhandboek.

Iets met veel woorden vertellen, gaat nog wel. Maar met een paar lijnen en lettergrepen je identiteit uitdragen, is andere koek. Het is een vak apart en wij genieten ervan. Prachtig om een plan voor positionering te vertalen naar een krachtige visuele identiteit. Naar een sterk beeld- of woordmerk en de daarop gebaseerde vormtaal.

Visuele identiteit: dit doen we
Wat wij voor je doen:

  • Naamontwikkeling en -registratie
  • Ontwikkeling payoff
  • Ontwerp logo (beeldmerk/woordmerk)
  • Ontwerp en vormgeving huisstijluitingen
  • Vertaling naar alle denkbare uitingen, van interieur en signing tot bedrijfskleding en
  • Samenstellen huisstijlhandboek met richtlijnen voor toepassing van de huisstijl.

In Beeld.

Ons magazine

Spinsels van G2O