Restyling met vertrouwde kleuren

Het groen en geel van AR is een vertrouwde kleurcombinatie voor de bijna 2.400 leden. De land- en tuinbouwcoöperatie – met het hoofdkantoor in Wageningen – heeft een jaarlijkse omzet van ruim 241 miljoen euro. Door innovatief te blijven, weet AR in verschillende sectoren groei te realiseren.

De achterliggende tijd hebben we een restyling van de huisstijl doorgevoerd. Gefaseerd. De naam AgruniekRijnvallei gaat plaatsmaken voor het veel kortere en makkelijkere ‘AR’. Moderne vlakverdeling en een eigentijdse vormtaal bepalen nu het design. Tal van uitingen pasten we aan; zo maakten we nieuwe ontwerpen voor het jaarverslag en het relatiemagazine Uniek. In een advertentiecampagne lieten we zien waar AR voor staat. Als coöperatie de schouders zetten onder de ambities van de leden, we beloven niet alleen resultaat maar maken het samen waar. Dat is de kern.

agruniekrijnvallei.nl

G2O is daadkrachtig en verfrissend, zegt Gerdi van den Berg van AR.

Gerdi van den Berg

“G2O is daadkrachtig en verfrissend”, zegt Gerdi van den Berg van AR. “Ze denken mee, durven ideeën ter discussie te stellen, reiken andere perspectieven aan. Ze hebben ons geadviseerd bij de positionering van een nieuwe voerconcept. Wat eerst een product voor één diersector was, werd op hun advies een AR-breed voerconcept. Dat bleek een goede keuze te zijn! G2O weet ook van aanpakken als er werk verzet moet worden, zoals bij de realisatie van het jaarverslag. Dan kunnen ze snel schakelen, dat is prettig.”